dinsdag 5 april 2011

Abonnement GOLD Healtcity Over te nemen

Abonnement: -53,91 euro per maand voor 1 jaar abonnement!=>Veel goedkoper dan normaal!wegens studentenkorting, die niet gewijzigd wordt!! inschrijvingsgeld en adm. kosten zijn alreeds betaald!- Mei 2011 tot juni 2012! - Voordelige prijs wegens tweejarig contract! - Meer dan 60 fitnesscentra's over heel belgiƫ waar u met dit abonnement terecht kan! - Personal trainer -Persoonlijk trainingprogramma op fitness sleutel -Gratis drank: cola,water;koffie... -Gratis dvd uitleen - Kortingen op bowling,muurklimmen (in de fitnesscentra's) Wegens te weinig tijd met mijn studies, ben ik opzoek naar iemand die mijn fitness abonnement zou willen overnemen. Ik heb zeer veel plezier gehad van dit abonnement, de mensen zijn heel vriendelijk,je kan genieten van groepslessen,drankjes, sauna,enzo.. en dit allen in je abonnement inbegrepen! Met een gold-lidkaart kan u onbeperkt fitnessen en groepslessen volgen. Bovendien kan u genieten van een mooie waaier aan in- en ontspanning: zonnebank, gratis drankjes, sauna, stoombad, dvd-uitleen, en zoveel meer (afhankelijk van club tot club). En Gold-lidkaart heeft u toegang tot alle andere HealthCity-vestigingen in Belgiƫ (met uitzondering van de premiumclub)! (Bron: http://www.healthcity.be/be/abonnementen/ ) voor meer info kan u mij mailen!(Verzendigskosten van sleutel en kaart niet inbegrepen!)
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten